LR Prosedürleri

Aralık 6, 2016   // Yoruma Kapali

SİPARİŞ TALEPLERİ

Sipariş talepleri aşağıdaki 3 kanal üzerinden verilebilir.

1. Online Sipariş (www.lrworld.com/tr)
2. Mail yolu ile sipariş (order.tr@lrworld.com)
3. Çağrı Merkezi : 444 12 61 Çalışma Saatleri : 08:30-17:30 ( Haftaiçi ) Sadece Ödeme için: 18:00-01:00( Haftaiçi )

Önemli : Mail yolu ile siparişlerde Konu Başlığına sadece “Sipariş Talebi” yazılmalıdır, başka bir bilgi yazılmamalıdır. Minimum sipariş bedeli: 50 TL+KDV’dir. Toplam tutarı 100TL(KDV dahil)’den az olan siparişlerde 7 TL kargo ücreti alınmaktadır.

ÜYELİK TALEPLERİ

Üyelik talepleri sadece Online sitemiz üzerinden yapılabilmektedir.

Online kayıtlar TC Kimlik kontrolü yapıldıktan sonra işleme alınır. Kaydı açmadan önce mutlaka TC kimlik bilgilerinin “TC Doğrulama” web sitesinden(https://tckimlik.nvi.gov.tr/AnonimSorgu.html) kontrol edilmesi gereklidir.
• Hatalı olan kaydın kendisi ve sponsoru 2 kere aranır, ulaşılamadığı takdirde kayıt silinir.

ÖDEME KANALLARI

Kredi Kartı(Online)” ve “Kapıda nakit veya kredi kartı” ödeme kanalı seçildiğinde sipariş hemen faturalandırılır ve puan anında sistemimize yansır.

Kapıda Nakit veya Kapıda Kredi Kartı; beklemeden faturalandırılır. Kapıda ödeme yapabilmeniz için ilgili tutarı veya kredi kartınızı kurye geldiğinde hazır bulundurmanız gerekmektedir. Kapıda nakit ödeme seçildiği takdirde kredi kartı ile ödeme yapılamaz. Bu ödeme şeklinde 5 TL işlem ücreti alınmaktadır.

Telefon Yolu İle Ödeme(MKK) ; İş Ortağının Çağrı Merkezimizi arayarak ödeme yapması için 1 iş günü beklenir. Bu sürede herhangi bir bilgi ulaşmadığı takdirde sipariş iptal edilir. İş Ortağımız 444 12 61 numaradan 08:30-17:30/18:0001:00 saatleri arasında ödeme için arayabilir.

EFT/Havale; Bu ödemelerin dekontları order.tr@lrworld.com adresine “dekont” başlığı ile gönderilir. Bu siparişlerin ödemesi 3 iş günü içerisinde yapılmalıdır. Ödemesi ulaşmayan siparişler 4. Gün iptal edilir. Havale/EFT yapılırken “Unvan bölümüne” “LR Health & Beauty Systems Pazarlama ve Tic. Ltd. Şti” yazılmalıdır. Önemli : Unvan bölümüne tam isim , açıklama bölümüne “sipariş numarası” yazılmalıdır. Örneğin “Tic. Ltd. Şti” belirtilmediği takdirde ödeme hesabımıza ulaşmamaktadır. Hesap numaralarımız fiyat listemizde mevcuttur.

ÜRÜN GÖNDERİMİ

İade Kargo ; Teslim edilemeyen kargolarınız kargo şubesine geri döndüğü zaman tarafınıza sms yolu ile bilgi verilir. 3 iş günü içerisinde tarafınızdan bir bilgi ulaşmadığı takdirde siparişiniz iptal edilir.

Hasarlı Kargo ; Siparişinizi teslim alırken kolinizin hasarlı olup olmadığını kontrol ediniz. Yırtık, nemli-ıslak, parçalanmış, ezilmiş kolileri KESİNLİKLE teslim almayınız ve kuryeden tutanak talep ediniz.

İade Ürün; Kolinizde hasar olmamasına rağmen koli içerisindeki ürünlerde hasar varsa, hasarlı ürünleri en geç 7 iş günü içerisinde DİLEKÇE VE ORJİNAL FATURASI ile birlikte anlaşmalı kargo firmamız (YURTİÇİ) aracılığıyla tarafımıza karşı ödemeli olarak gönderiniz.

Bilinmesi gerekenler ;
1. Online Eğitim dokümanlarımızı lütfen Liderlerinizden talep ediniz.
2. Stok bilgisi belli aralıklarla Liderlerinize iletilmektedir.
3. Online sistemimiz üzerinden yapılan bilgi güncelleme işlemleri 1-3 iş günü içerisinde aktif olmaktadır.
4. Prim hak edişleri her ayın 15’inde yapılmaktadır. IBAN numarasının en geç bir önceki ay sonuna kadar bildirilmesi gerekir, aksi takdirde ödeme bir sonraki ay yapılır. IBAN’ın ait olduğu kişi ile üyenin sistemdeki ad-soyadı MUTLAKA aynı olmalıdır. Başka bir kişinin hesabına yapılan ödeme banka tarafından kabul edilmez.